Nakładanie osobistej odpowiedzialności za zdrowie ad

W maju 2006 r. Rząd federalny zatwierdził państwowy plan zapewnienia niższych podstawowych świadczeń dla większości zdrowych dzieci i dorosłych, którzy kwalifikują się do Medicaid z powodu niskiego dochodu, jednocześnie umożliwiając im skorzystanie z podwyższonych świadczeń poprzez podpisanie i stosowanie się do Umowy członka medicaid (patrz ramka) .3 Rozszerzone korzyści obejmują wszystkie obowiązkowe usługi, a także dodatkowe usługi dostosowane do wieku, które koncentrują się na dobrym samopoczuciu. Przykłady obejmują opiekę diabetologiczną wykraczającą poza podstawowe usługi szpitalne i ambulatoryjne, rehabilitację kardiologiczną, programy zaprzestania palenia tytoniu, edukację w zakresie odżywiania oraz usługi związane z uzależnieniami chemicznymi i zdrowiem psychicznym. Zgodnie z podstawowym planem recepty są ograniczone do czterech na miesiąc; w ramach rozszerzonego planu nie ma miesięcznego limitu. Według Nancy Atkins, komisarza Biura ds. Usług Medycznych w Departamencie Zdrowia i Zasobów Ludzkich w Zachodniej Wirginii, celem przebudowy jest usprawnienie administracji; dostosowywać korzyści do określonych grup; koordynować opiekę, szczególnie dla członków z przewlekłymi schorzeniami; oraz zapewnić członkom możliwość i zachętę do utrzymania i poprawy ich zdrowia . Aby pozostać w rozszerzonym planie, członkowie muszą zachować wizyty lekarskie, otrzymywać badania, przyjmować leki i postępować zgodnie z planami poprawy zdrowia; Zachodnia Wirginia będzie monitorować pomyślne wypełnianie tych czterech obowiązków . 3 Członkowie, których świadczenia zostaną zmniejszone, ponieważ nie spełnili tych kryteriów, otrzymają powiadomienie z wyprzedzeniem i będą mieli prawo do odwołania. Ci, którzy osiągną swoje cele zdrowotne, otrzymają kredyty , które zostaną umieszczone na koncie zdrowych nagród , które zostaną wykorzystane do zakupu usług, które nie są objęte planem Medicaid. Chociaż szczegóły dotyczące tego, jak będą działać te konta i jakie usługi będą kwalifikowały się do zakupu, usługi te mogą obejmować członkostwo klubu fitness dla dorosłych lub kupony na zdrową żywność dla dzieci. W lipcu 2006 r. Przejście do nowego planu rozpoczęło się w trzech hrabstwach Zachodniej Wirginii; program docelowo obejmie około 160 000 osób – czyli około połowy państwowych beneficjentów Medicaid. Beneficjenci, którzy ukończyli 65 rok życia lub mają niepełnosprawność, zachowują aktualny poziom pokrycia, podobnie jak niektóre inne, np. Dzieci w pieczy zastępczej.
Nie podjęto wcześniej żadnych wysiłków, aby zmienić świadczenia Medicaid w sposób, w jaki zamierza to uczynić Zachodnia Wirginia, ani nie ma porównywalnych przykładów wśród prywatnych programów ubezpieczeń zdrowotnych. W związku z tym trudno jest przewidzieć skutki, w tym koszty, zdrowie beneficjentów i praktykę medyczną. Wiele szczegółów jest niepewnych, w tym poziom akceptacji umowy członkowskiej przez rejestratorów Medicaid i kryteria, które muszą spełniać beneficjenci, aby pozostać w rozszerzonym planie, a także regulacje programowe i szczegóły dotyczące wdrażania. Chociaż nie ma ograniczenia liczby kwalifikujących się beneficjentów, którzy mogą otrzymywać podwyższone świadczenia, odsetek osób, które je otrzymają, nie będzie znany od kilku lat. Według Centrum Budżetowego i Priorytetów Polityki w Waszyngtonie, które monitoruje polityki i programy mające wpływ na Amerykanów o niskich i średnich dochodach, założenie Zachodniej Wirginii, że beneficjenci Medicaid zmienią swoje zachowanie w taki sposób, aby poprawić ich zdrowie (i utrzymać ich uprawnienia do zwiększonych świadczeń) w wyniku podpisania umowy członka jest niesprawdzona i nieprzetestowana. 4
Istnieje wiele powodów, dla których pacjenci mogą nie stosować się do zaleceń lekarskich
[patrz też: proteza cena, zdrowie definicja who, korona porcelanowa cennik ]
[podobne: wyścig szczurów cda, olx kazimierza wielka, femiflavon ]